Pepparkakshuset klart!

Det här med pepparkakshus är en konst.. En konst som inte jag riktigt klarar av oavsett min kreaktivetet och konstsinne. Varje år (och då menar jag varje år) slutar mitt försök till det perfekta pepparkakshuset i en fullkomlig kaos. Sockret hinner stelna innan jag hunnit sätta ihop huset, delar bryts, non stop åker av, glasyren rinner osv osv. Detta året var inget undantag, huset ser ... förfärligt ut.. och hemgjort. Även om jag använde mig av färdiga delar (som man köper i en kartong på i princip alla matbutiker runt jul) så gick allt i kras. Men men man får göra det bästa av situationen och trösta sig med att man har ett fult fint pepparkakshus hemma.

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Så charmigt pepparkakshus :D

2011-12-12 @ 11:27:44
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0