Tråkiga, men samtidigt lättande besked

Har haft extremt mycket problem med min mage i hela mitt liv stort sett, men haft mer problem hösten 2011. Mina tester visar ingenting fel, utan allt är "normalt", vilket varit väldigt frusterande. Man vill ju veta vad som är fel! Så jag har exprimenterar runt lite hemma och kommit fram till att jag är glutenintollerant och känslig mot socker, magen mår i alla fall bättre när jag utesluter dessa livsmedel.
Självklart kommer inte bloggen ligga nere för det (även om den gjort det ett tag nu), utan kommer med massor av inspiration. Det kommer bjudas på både glutenfria och icke glutenfria smarriga recept! :D

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Har aldrig ätit färska dadlar! Får prova det ;)

2012-01-26 @ 11:11:55
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0